У Китаї щомісяця друкують мільйон екземплярів Святого Письма

Проте Біблій усе ще не вистачає
Єдина компанія, уповноважена друкувати Біблії в Китаї, “Amity Printing Co.”, досягла 80-мільйонної межі, передає “Седмица.Ru” з посиланням на прес-агентство уряду. Зараз вона друкує мільйон екземплярів Святого Письма щомісяця.
Девід Торн, секретар азіатського регіону Об’єднаних Біблійних Товариств — партнера “Amity” з публікування Біблій — відзначив підтримку китайським урядом процесу швидкого росту публікації Біблій у країні.

Окрім Біблій китайською мовою “Amity” також публікує Святе Письмо англійською, французькою, іспанською мовами і шрифтом Брайля. Компанія експортує понад 26 мільйонів Біблій у понад 60 країн (що становить майже третину всієї їхньої продукції). Тому сьогодні, на світовому рівні, кожна четверта Біблія друкується у Китаї.
Проте, навіть з урахуванням швидкого зростання пуб­лікування Біблій у Китаї, десятки мільйонів китайських християн не мають книг Святого Письма через їх недостатню кількість або обмеження ареалу поширення.
Нагадаємо, що за даними першого офіційного звіту кількість християн у Китаї становить 23 мільйони. Ці дані містяться у “Синій книзі про релігії Китаю”, нещодавно опуб­лікованій китайською Академією суспільних наук. Але є й інші оцінки загальної кількості християн у Китаї. За неофіційними даними, їхня кількість сягає 40–130 мільйонів осіб.
Протоієрей Андрій Ткачов, співробітник Місіонерського відділу при Священному Синоді УПЦ, з цього приводу дав коментар “Церковній православній газеті”: “Очевидний Промисел Божий щодо найбільшої за чисельністю населення країни. Від навернення цих людей до Бога залежить дуже багато у світовій історії. Отже, є сенс молодим і талановитим людям опановувати деякі ази цієї маловідомої нам культури, щоб згодом полегшити можливість місії”.

Поделиться в соц. сетях

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.