ПОЛОВИНА РОСІЯН НЕ ВІРИТЬ У ЧУДЕСА

Про це свідчить опитування, проведене соціологічною службою «Середовище» та фондом «Громадська думка» серед 1500 осіб. Згідно з дослідженням 47 % росіян вірять у чудеса, але майже стільки ж у чудо не вірять — 46 %. Найчастіше позитивну відповідь давали люди з щомісячним прибутком менше 3 тис. рублів (65 %), мусульмани (61 %), зайняті у сфері медицини та охорони здоров’я (59 %), учні (58 %), підприємці (57 %).

Протилежне ставлення частіше зустрічається у невіруючих (65 %), працівників сільського, лісового, риболовного господарства (58 %), росіян, у яких троє і більше дітей (55 %), повідомляє religare.ru.

Крім того, як свідчить опитування, 64 % росіян ніколи не стикалися з надприродними явищами. Найчастіше такого досвіду не мали невіруючі (65 %), респонденти у віці 18—25 років (61 %), від 65 років та старше (57 %) і безробітні (58 %).

Досвід зустрічі з надприродним мають 32 % жителів Росії. Серед них найчастіше зустрічаються ті, хто причащається не рідше кількох разів на рік (53 %), забобонні (51 %), ті, що працюють у сфері науки й освіти (39 %).

«Судячи з опитуваня, освічені частіше вірять у чудо і частіше стикалися з чудесним, ніж неосвічені — можливо, тому що у людей неосвічених життя важче, воно болючіше їх б’є, і вони зовсім уже зневірилися в усьому, — коментує соціологічне дослідження російська письменниця Майя Кучерська. — Людина людині вовк — ось девіз дуже багатьох. Але сам по собі такий результат, звичайно, вражаючий і свідчить на користь того, що чудеса все‑таки існують. Адже люди освічені більше схильні до рефлексії, осмислення того, що відбувається, і, отже, віра в чудо — плід довгих роздумів та спостережень. Зв’язок між вірою в Бога та вірою в чудо, на мій погляд, прямий… “Идеже хощет Бог, там побеждается естества чин”».
Підготував Олег Карпенко

Поделиться в соц. сетях

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.