Опізнаний НЛО

Індійські факіри, НЛО, неоязичницька магія і сучасні «християнські» п’ятидесятницькі рухи — що об’єднує ці явища? Одна спільна духовність, що прагне до об’єднання і переродження в єдину загальну релігію майбутнього, яка і проголосить своїм богом антихриста. І єдине, що можна буде протиставити їй, — це православний світогляд, оснований на мудрому вченні святих отців.

Теорію, яка стверджує, що НЛО зовсім не фізичні екіпажі, а певний різновид «парапсихологічних» або психічних явищ, висували деякі вчені ще на початку 50‑х  рр. ХХ ст. Проте тільки нещодавно серйозні дослідники почали погоджуватися з тим, що НЛО, хоча й мають деякі «фізичні» характеристики, проте не можуть бути чиїмись «космічними кораблями», а вочевидь належать до сфери парапсихологічних або окультних явищ.
І справді, чому, наприклад, так багато НЛО «приземляються», скажімо, просто посеред дороги? Чому такі досконалі кораблі треба часто «ремонтувати»? Чому їхнім мешканцям потрібно збирати так багато каменів і палиць або «тестувати» таку велику кількість людей, якщо вони і справді розвідувальні кораблі з інших планет?
Ми маємо справу зі світом духів
Контакти з НЛО — не що інше, як сучасна форма окультних феноменів, що існували впродовж багатьох століть. Люди відступили від християнства і чекають «рятівників» з космосу; саме тому феномен і дає образи міжпланетних кораблів та інопланетян. Але що ж являє собою цей феномен? Хто і з якою метою «розробляє» ці сцени?
Сучасні дослідники вже знайшли відповіді, принаймні, на два перших запитання. Однак через свою некомпетентність у царині релігійних феноменів, вони не усвідомлюють усього значення власних відкриттів. Дослідник Бред Стайгер, викладач коледжу у штаті Айова, дійшов такого висновку: «Перед нами — багатовимірне парапсихологічне явище, яке значною мірою належить планеті Земля». Дослідники Гінек і Вале, намагаючись пояснити феномени НЛО, говорять про «взаємопроникаючі всесвіти» тут, на Землі: вони можуть з’являтися приблизно так само, як «полтергейст», який здійснює певні фізичні дії, залишаючись при цьому невидимим. Джон Кійл, переконаний невіруючий агностик, який досліджував НЛО з позицій скептицизму, пише: «Справжня історія НЛО — це історія про духів і привидів; про дивні розумові розлади; про невидимий світ, що нас оточує і вряди-годи вривається у наш світ… Це світ ілюзорності.., де сама реальність спотворена невідомими силами, які вочевидь можуть керувати простором, часом і фізичною матерією, — силами, які майже повністю недоступні нашому розумінню… Загалом, ці властивості і характеристики — дрібні варіації відомих уже багато століть феноменів демонології».
Про людське око
В історії людей, утягнених у контакти з НЛО, є стандартні характеристики, що визначають спілкування з демонами у сфері окультного. Наприклад, полісмен з Каліфорнії почав бачити НЛО у червні 1966 р. і відтоді бачив їх, зазвичай, уночі. Після одного «приземлення» він разом із дружиною помітив сліди на землі. «У ці тижні незрозумілих явищ я став одержимим ідеєю НЛО і був переконаний, що має статися щось визначне. Я полишив щоденне читання Біблії і відвернувся від Бога, бо почав читати всі книжки про НЛО, які тільки вдавалося роздобути…» Нарешті цей чоловік дочекався «близького контакту» з «кораблем», приблизно 80 футів у діаметрі, з миготливими білими, зеленими й червоними вогнями. «Корабель» промчав, залишивши спостерігача в очікуванні ще чогось «великого», але нічого більше не сталося. НЛО жодного разу не з’являвся. З розпачу полісмен запив, впав у депресію, його почали відвідувати думки про самогубство, поки звернення до Христа не поклало край цьому періоду його життя. Люди, які справді близько контактували з НЛО, пережили набагато гірші стани: істоти з НЛО іноді буквально «оволодівали» ними і намагалися вбити їх у разі опору. Це явище наочно нагадує нам, абсолютно незалежно від значення феномена НЛО в цілому, що кожен «близький контакт» з НЛО має спеціальну мету — ввести в оману людину, з якою входить у контакт, і привести її якщо не до подальших «контактів» і поширення «культу» НЛО, то, щонайменше, до потьмарення душі і повної дезорієнтації.
Біси теж мають «фізичні тіла», проте їхня «матерія» настільки тонка, що людина їх не в змозі побачити, якщо її духовні «двері сприйняття» не відкриті з Божого зволення (як у святих) або всупереч йому (як у чаклунів і медіумів).
Дематеріалізація і матеріалізація — явище не нове
Православна література дає багато прикладів бісівських явищ, які точно вкладаються у схему НЛО: бачення «тілесних» істот і «наочних» предметів (самих бісів чи їхніх ілюзорних творінь), які миттєво «матеріалізуються» і «дематеріалізуються», завжди з метою залякування людей і наближення їх до загибелі. Житія святого Антонія Великого (IV ст.) та святого Кіпріана (III ст.), колишнього волхва, сповнені подібних випадків.
У житії святого Мартина Турського (IV ст.), написаному його учнем Сульпіцієм Севером, є цікавий приклад бісівських підступів, пов’язаних з дивними «фізичними» явищами, ідентичним «близьким контактам» з НЛО. Один юнак на ім’я Анатолій почав провадити чернече життя поблизу монастиря святого Мартина, але через хибне смирення став жертвою бісівських чвар. Він уявляв, що розмовляє з Ангелами, і щоб переконати інших у його святості, ці «Ангели» обіцяли йому дати «сяючу одіж з небес» на знак того, що «сила Господня» перебуває у ньому. Якось близько опівночі чернець почув біля свого скиту сильний тупіт танцюючих ніг і гиготання сили-силенної голосів. Келію Анатолія осіяло сліпуче світло. Потім настала тиша, і заблудлий з’явився на порозі келії у своєму «небесному» одязі…
Ясно, що поява сьогоднішніх «літаючих тарілок» цілком у рамках можливостей демонської «техніки», і справді, для цих явищ годі знайти краще пояснення. Різноманітні бісівські наслання, про які відомо з православної літератури, були пристосовані до міфології космосу, тільки й того. Анатолій, про якого йшлося вище, сьогодні був би відомий попросту як «контактер». І мета «неопізнаних» об’єктів у таких контактах абсолютно ясна: нагнати на свідків відчуття жаху та «таємничості» і «дати доказ» існування «більш високих форм розуму».
«Викрадення» бісами, дуже схоже на «викрадання» НЛО, описане у житії преподобного Нила Сорського (XV ст.), який започаткував у Росії скитське життя. Через деякий час після смерті святого у його монастирі проживав один священик зі своїм сином. Одного разу, коли отрока відправили з якимось дорученням, «на нього раптом напав якийсь чужий чоловік, схопив його і поніс, немов на крилах вітру, в непролазні хащі, і приніс його у велику кімнату в своїй оселі і поставив посеред кімнати напроти вікна». Коли священик і братія молилися святому Нилові, щоб він допоміг знайти хлопчика, святий «прийшов на допомогу отроку і став навпроти кімнати, де був отрок, і, коли він ударив по віконниці своїм посохом, уся будівля задрижала і всі нечисті духи попадали на землю. Святий наказав бісу повернути отрока на те місце, звідки він його викрав, і став невидимий. Потім, після того як біси якийсь час вили, той самий невідомий схопив отрока і приніс його у скит, як вітер… і, кинувши його у стіг сіна, зник». Коли його знайшли монахи, «хлопчик розповів їм усе, що з ним сталося, що він бачив і чув. Відтоді отрок став дуже тихим і смиренним… Після цього священик разом із сином покинув скит».
Знайти духовний орієнтир
Такі правдиві історії про бісів були звичними для минулих століть. Це ознака духовної кризи наших днів — коли сучасна людина при усій своїй «освіченості» й «мудрості», звертає увагу на такі події, — але вона вже не має тієї християнської основи, яка допомогла б пояснити їх. Сучасні дослідники НЛО, у пошуках пояснення явищу, яке стало настільки помітним, що ним більше неможливо нехтувати, приєднуються до сьогоднішніх дослідників психіки у спробі сформулювати «єдину теорію поля», яка охопила б і психічні, і фізичні феномени. Але ці вчені тільки підтримують позицію сучасних «освічених людей» і сподіваються, що їхні наукові спостереження дадуть відповіді у духовній сфері, яка не визнає «об’єктивних» підходів, а лише віру.
Фізичний світ морально нейтральний, тож об’єктивний спостерігач може відносно добре пізнати його; але невидимий духовний світ населяють істоти і добрі, і злі, відтак «об’єктивний» спостерігач не в змозі відрізнити одних від інших, якщо він не прийме одкровення, яке дав людині невидимий Бог. А сучасні дослідники НЛО ставлять богонатхненну Біблію на один щабель з автоматичною писаниною спіритів, на яку їх надихнув сатана, і не вміють відрізнити дій ангелів від підступів бісів.
Правдиво оцінити все, що пов’язано з НЛО, можна лише на основі християнських одкровень і досвіду, і доступно це тільки смиренному віруючому християнинові, який довіряє цим джерелам. Певна річ, людині не дано цілковито «пояснити» невидимий світ ангелів і демонів, але ми маємо достатньо християнських знань, щоб зрозуміти, як ці істоти діють у нашому світі і як нам слід відповідати на їхні дії (надто — як уникнути бісівських сітей). Дослідники НЛО дійшли висновку, що явища, досліджувані ними, — за своїм характером ідентичні явищам, що зазвичай називали «демонічними» («бісівськими»); але тільки християнин — православний християнин, ознайомлений із святоотцівськими тлумаченнями Святого Письма і 2000‑літнім досвідом контактів святих з невидимими істотами, — зможе осягнути увесь сенс цих висновків.
Ієромонах Серафим (Роуз).
Розділ «Знамення на небі»
із книги «Православ’я
і релігія майбутнього»

Поделиться в соц. сетях

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.