«ОБЕРЕЖНО! “СВІДКИ ЄГОВИ”!»

Продовжуємо серію публікацій про те, як дискутувати зі «Свідками Єгови».

Читаючи Одкр. 22: 12: «Ось прийду скороы…», самі «СЄ» можуть вказати нам — через букву-посилання «ы» (переклад за: «Священное Писание — Перевод Нового Мира», 2007) — на Іс. 40: 10, де з тексту видно, що прийде Єгова (а це, в розумінні «СЄ», тільки Бог Отець). У свою чергу, ми, посилаючись на це місце Святого Письма, запропоноване самими «СЄ», можемо показати, що Син Божий — також Єгова. Тому прошу всіх, хто цікавиться і пізнає методику диспуту зі «СЄ», звернути особливу увагу на пояснення цього вірша. А тепер розглянемо вірші з Іс. 40: 10–11: «Владика Господь Єгова прийде як сильний, і його рука буде правити в його інтересах. Його нагорода з ним, і плата, яку він платить, перед ним. Він буде пасти свою отару, як пастух…».


Пояснення:

I) У Перекладі Нового Світу (ПНС) в Іс. 40: 10: «Владика Господь Єгова прийде як сильний, і його рука буде правити в його інтересахи…». У цій частині вірша посилання, позначене літерою «и», вказує на Іс. 9: 6: «У нас народилася дитина, нам дарований син. На його плечі буде покладено княже правління. Його назвуть чудесний радник, Сильний бог, Вічний отецьж, Князь світу». Це пророцтво вказує на Іісуса Христа. У цьому вірші посилання «ж» вказує на Одкр. 1: 18: «і той, хто живе. Я був мертвий, але тепер живу на віки віків, і в мене є ключі від смерті й гадесаз».
Коментар: посилання «ж» іде від вислову «Вічний отецьж», де слово «Вічний» відображає таке розуміння, як «Той, Який завжди перебуває», а слово «отець» — як «Той, від Якого все з’явилося». А буква «ж» відносить нашу увагу до Одкр. 1: 18, де з тексту чітко зрозуміло, що мова йде про Іісуса Христа. Якщо ж хтось спробує внести сумнів, то посилання «з» цього вірша вказує на Ін. 11: 25: «Іісус сказав їй: “Я — воскресіння і життя…”».

II) Далі розберемо Іс. 40: 11: «Він буде пасти свою отару, як пастух…». Співзвучним зазначеному місцю, але де вже Сам Іісус говорить про Себе, є Ін. 10: 11: «Я добрий пастух. Добрий пастух віддає свою душу за овець».

Загальний висновок: аналізуючи Одкр. 22: 12, ми висновуємо, що Той, Хто «прийде скоро» — це «Владика Господь Єгова» — Іісус Христос.

Переконавши «СЄ», що в Одкр. 22: 12, ПНС, мова йде про Іісуса Христа, звертаємо їхню увагу на те, що після 12-го вірша лапки не закриті, а це додатково вказує на продовження мовлення Того, Хто прийде скоро, і на його слова: «Я Альфа і Омега, перший і останній, початок і кінець». Вимагаємо у «СЄ» підтвердження визнання, що це сказав Христос. Після підтвердження ми просимо відкрити 1-шу главу Одкровення і вказуємо їм на 8-й вірш, де в ПНС написано: «Я Альфа і Омега, говорить Єгова Бог, — Той, хто є, був і прийде, Всемогутній». З цього вірша бачимо, що Єгова Бог говорить про Себе, що Він Альфа і Омега. Ми вже довели «СЄ», що Іісус про Себе говорив: «Я Альфа і Омега» (Одкр. 22: 13 ). Тобто Іісус і є Єгова Бог, Такий само, як і Отець. І те, що йдеться про Іісуса Христа, підкріплюється продовженням вірша: «Той, Хто є, був і прийде», а ми вже довели, що прийде тільки Іісус Христос. І сам кінець вірша «…Всемогутній» показує, що Іісус Христос — Всемогутній Єгова.

8-й вірш 1-ї глави Одкровення можемо розглянути через призму граматики: частина вірша «Той, Хто є, був і прийде» — це підрядне означальне речення у складі складнопідрядного речення, де слово «Той» належить (до кого?) до «Єгова Бог». У цьому складнопідрядному реченні немає сполучника «і» після слова «Бог» та після слова «прийде», який вказував би на дві особистості, а йдеться про одне Лице — Іісуса Христа, тобто Він Той, Хто є, був і прийде. Наведену вище цитату (Одкр. 1: 8) підкріплюємо іншим схожим місцем: «…Свят, свят, свят Єгова Бог, Всемогутній, який був, є і прийде» (Одкр. 4: 8). Вислів «який був, є і прийде» також підрядне означальне речення. Тут слово «який» належить як до «Єгова Бог», так і до слова «Всемогутній».
Висновок: місцями зі Святого Письма: Одкр. 1: 8 і Одкр. 4: 8 — показано дві властивості, які притаманні тільки Богу. Це те, що Іісус Христос — Єгова Бог і Всемогутній.
Тепер розглянемо третє місце (запропоноване «СЄ» у журналі «Одкровення: його грандіозний апогей близький!»), де згадується Альфа і Омега. Це Одкр. 21: 5–6: «Той, хто сидить на престоліф, сказав: “Ось, я творю все нове” — і додав: “Запиши, бо ці слова правдиві та істинні”. Потім він сказав мені: “Вони збулися! Я Альфа і Омега, початок і кінецьц. Спраглому я дам пити від джерела води життя даром”…».
У частині вірша Одкр. 21: 5: «Той, хто сидить на престоліф…» посилання «ф» нас відсилає до Іс. 6: 1: «У рік смерті царя Озії я побачив Єгову, що сидить на величному, піднесеному престолі, і краї його одягу наповнювали храм». Але на Іс. 6: 1 також вказує посилання «с» з Ін. 12: 41: «Ісайя сказав це, бо бачив славус Христа і говорив про нього».
Висновок: як пророк Ісайя, так і апостол Іоанн — обидва говорять про одну Особу, Яка сидить на престолі, тобто про Єгову — Іісуса Христа.
А в Одкр. 21: 6: «…Я Альфа і Омега, початок і кінецьц…» посилання «ц» відправляє нас до Одкр. 22: 13, де, як уже показано раніше, йдеться про Іісуса Христа.
Частина вірша з Одкр. 21: 6: «Спраглому я дам пити від джерела води життя даром…» узгоджується з Ін. 7: 37–38: «Коли настав останній день, великий день свята, Іісус встав і голосно сказав: “Хто хоче пити, нехай приходить до мене і п’є. В того, хто вірить у мене, як сказано у писанні, “зсередини поллються потоки живої води”». А також відповідає Ін. 4: 14: «А хто питиме воду, яку дам йому я, той більше ніколи не буде відчувати спраги, але вода, яку я дам йому, стане в ньому джерелом води, яке б’є ключем і дає вічне життя».
Це і підтверджує, що Іісус Христос — Альфа й Омега та Єгова Бог.
Микола Грохольський

Поделиться в соц. сетях

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.