Американські медіа-корпорації «бояться розпалювати ворожнечу»

Християнська асоціація США «Національне релігійне мовлення» (NRB) опублікувала доповідь «Про свободу слова в новій медійній ері: аналіз загроз антихристиянської цензури та дискримінації інакомислення в нових медіа-платформах», повідомляє invictory.org з посиланням на Седмица.Ru та zenit. Дослідження виявляє серйозні проблеми, пов’язані з некоректним ставленням до питань релігійного змісту в роботі таких відомих компаній, як Google, Apple, Facebook і Twitter. Незважаючи на те, що нові ЗМІ відкрили великі можливості для обміну ідеями та думками, експерти висловлюють свою стурбованість тим, що незначна кількість великих компаній контролює цю сферу.
Деякі з них забороняють публікувати думки християнського змісту, тоді як інші встановили керівні принципи, які, цілком імовірно, в майбутньому можуть призвести до цензури, йдеться в доповіді. Наприклад, нещодавно корпорація Apple заблокувала християнські програми для iTunes. При цьому компанія блокує тільки ті програми, в яких відображаються християнські погляди, у тому числі на шлюб як союз чоловіка та жінки. Загалом, політика компанії Apple щодо свободи віросповідання є «розпливчастою», «заплутаною», а іноді «вкрай неадекватною», якщо порівнювати її з критеріями свободи слова, встановленими Верхов­ним Судом США відповідно до першої поправки, роблять висновок експерти. Facebook, MySpace також блокують коментарі антигомосексуального змісту й питання, що стосуються гендерної ідентичності, посилаючись на небажання розпалювати ворожнечу як принцип, що лежить в основі політики компаній. У доповіді наголошується, що Google, серед іншого, відмовився публікувати на своїх сайтах рекламу Християнського інституту із захисту життя, пов’язану з християнським уявленням про аборти, заявивши, що цього не дозволяє політика компанії. Після судового розгляду Google змінив свою політику. Проте компанія продовжує блокувати будь-які коментарі про аборти, що містять фразу «аборт — це вбивство».

Поделиться в соц. сетях

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.